Busy weekend on the go!

It is a long week-end.

Everybody is out of town or in the streets.

My big (human) brother and his wife are away for the week-end.

We( Mum and me) are looking after my cousins.

Mum picked them up on Friday.

Yesterday mum tried to groom Luigi but

WOOF he’s got a lot of hair.

It took her the whole day and there is still enough to cut off.

Here is Luigi

He had a long drink that’s why he is wet!

IMG_8438

Always on the look out for something to eat!

IMG_8426

logo

25 thoughts on “Busy weekend on the go!

      1. Nee wat, ek wil liewers nie eers weet nie! Moet ook eers wag om burgerskap te kry voor ek weer uit NZ gaan anders moet ek weer 5 jaar wag!He he altyd iets of n slang in die gras

      2. Ok waar trek jy nou? As my geld sake agtermekaar is kan ek dalk dit vir jou betaal Sou graag wou hê dat jy moet sien waar ek nou bly. Ons moet net alles goed beplan en so goedkoop moontlik maak? Dalk verbeter die wisselkoers ook weer ‘n bietjie

      3. Volgende jaar Maart is dit 5 jaar. Moet ook eers uitvind of as ek burger word of my pensioen kan voortgaan. Ek kan nie hier hulp kry voordat ek 10 jaar hier bly nie. SA is nie deel v gemenebes dis waar die probleem le.
        Sal graag wil sien waar jy bly en hoe dit lyk.

      4. SA paspoort is klaar verlede jaar hernu vir 10 jaar. Dis nie n probleem. Dis net as ek vakansie hou met SA paspoort moet ek n spesiale permit/ visa kry om terug te kom NZ toe dis hoekom ek my 5 jaar wil uithou anders word my verblyf vir weer 5 jaar geskuif!

      5. Ok maar kom ons beplan daaraan oor ‘n jaar of wat Dalk het die wisselkoers ook verbeter en dan wil ek ook na nog so twee jaar by jou kom kuier… dis lekker iets om na uit te sien?

    1. Luigi is n brak op sy eie!Vreeslik vraatsig en regte bedelaar. Hy hou natuurlik van BAIE aandag. Ek het hom en Molly se hare moes sny! Luigi het ontsettend baie en digte hare, Het hele Saterdag aan hom geskeer.Mollie is weer so fyn dat ek sommer happe gesny het – did hoe dit vir my lyk!

Leave a Reply

