Wo-hoo! I am jealous! Weekly pet challenge

Last night my Mum went out.

(I had to be home alone. Don’t like it, those firework booms scare me)

Mum came back and I could smell some of my friends!

They are Poppy and Bailey.

I haven’t seen them for a long while.

Here they are up and going,

greeting everybody.

IMG_8612

This morning my Mum went back to do some business with  the shop owner!

Guess where these two were after their late night last night!

Yes, still snoozing!

IMG_8641

20 thoughts on “Wo-hoo! I am jealous! Weekly pet challenge

      1. Nog nie fotos geneem nie. Een is Coco wat ek al gewys het. Sy is sjokolade bruin. Millie is swart en n wilde wragtag. Gaan fotos neem as ek daar is.

      2. Mr T gaan saam en ek slaap daar. Dis te ver om te loop en te na om te ry soos liedjie se. Dis meer in die dorp en sommer by winkels- loopafstand.

      3. Ja ek se mos dit is soos n vakansie. Ek sluit my plek vir 3 weke en geniet die luukse van n groot huis, TV, kombuis, heerlike dek en lekker agtertuin waar honde kan loop en speel.Vakansie op my voorstoep

Leave a Reply

